Reklamační řád
- Záruční lhůta začíná běžet převzetím věci kupujícím. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
- Případné reklamace jsou řešeny individuální dohodou s kupujícím v souladu s platným právním řádem.
- Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady. Pokud budou taková poškození zjištěna, je kupující tuto skutečnost povinen neprodleně hlásit prodávajícímu.
- Za vady vzniklé přepravcem dodavatel neručí.
- Informace o nejbližším servisním středisku poskytneme telefonicky nebo emailem.
- Pokud byla reklamace oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace, a to včetně nákladů na dopravu reklamovaného zboží zpět k dodavateli.
- Od přijetí reklamace má prodávající povinnost do 3 pracovních dnůkupujícího seznámit o přijetí reklamace a následně kupujícího informovat o dalším postupu při řešení reklamace.
- Lhůta pro vyřešení reklamace je 30 dnů.
- Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
- Záruka se nevztahuje na:
• vady vzniklé běžným používáním;
• nesprávným použitím výrobku, nevhodnou udržbou;
• nesprávným skladováním.
Způsob uplatnění reklamace
Reklamaci uplatňuje kupující písemně na kompletně vyplněném reklamačním formuláři (je přílohou tohoto reklamačního řádu) na adrese prodávajícího. Produkt spolu s vyplněným reklamačním formulářem zašlete na adresu:
Belda Trade s.r.o.
Malíkova 4922/1, 949 01 Nitra
tel. číslo: +420 735 880 674
e-mail: beldasport@belda.sk
Reklamační formulář najdete zde: reklamacia[1]