Reklamační řád

  • Záruční lhůta začíná běžet převzetím věci kupujícím. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. 
  • Případné reklamace jsou řešeny individuální dohodou s kupujícím v souladu s platným právním řádem.
  • Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady. Pokud budou taková poškození zjištěna, je kupující tuto skutečnost povinen neprodleně hlásit prodávajícímu.
  • Za vady vzniklé přepravcem dodavatel neručí.
  • Informace o nejbližším servisním středisku poskytneme telefonicky nebo emailem.
  • Pokud byla reklamace oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace, a to včetně nákladů na dopravu reklamovaného zboží zpět k dodavateli. 
  • Od přijetí reklamace má prodávají povinnost do 3 pracovních dnů kupujúceh seznámit o přijetí reklamace a následně kupujícího informovat o dalším postupu při řešení reklamace.
  • Lhůta pro vyřešení reklamace je 30 dnů.
  • Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
  • Záruka se nevztahuje na:
    •    vady vzniklé běžným používáním;
    •    nesprávným použitím výrobku, nevhodnou udržbou;
    •    nesprávným skladováním.

    Způsob uplatnění reklamace

    Reklamaci uplatňuje kupující písemně na kompletně vyplněném reklamačním formuláři (je přílohou tohoto reklamačního řádu) na adrese prodávajícího. Produkt spolu s vyplněným reklamačním formulářem zašlete na adresu:
    Beldasport - Centro Nitra
    Akademická 1 / A,
    949 01 Nitra 0

    tel. číslo: 907 807 383,
    e-mail: sportcentro@belda.sk

    Reklamační formulář najdete zdereklamacia[1]

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení