Vrácení zboží a výměna zboží

 
Výměna zboží:

V případě, že Vám nesedla velikost zakoupeného zboží, máte nárok na jeho výměnu.


Jak postupovat při výměně zboží?
1. Zboží, které chcete vyměnit nám zašlete zpět na naši pobočku podle pokynů pro vrácení zboží výše.
2. Peníze za zboží Vám budou refundovány zpět na Váš účet v den převzetí Vašeho balíku.
3. V případě zájmu o jiné zboží, případně jinou vyhovující velikost zboží, si prosím vytvořte novou objednávku dle standardního způsobu.

Vrácení zboží: 

Jak vrátit zboží?
1. Zboží nepoužité (s originál štítkem) důkladně zabalte do pevného a nepromokavého obalu, aby se nepoškodil při přepravě. 
2. Do balíku ke zboží vložte vyplněný formulář, který se zobrazí po kliknutí na tento odkaz: Vratný formulár 
3. Pro zaslaní balíka si můžete zvolit způsob přepravy:

⇨ Přinést osobně na prodejnu v Nitře spolu s fyzicky vyplněným formulářem a fakturou (pokud jste vyplnili online formulář, prosíme donést jej i fyzicky vytištěný s sebou)

⇨ Přinést na podací místa Packety a na balík uvést zpětný kód:99665844 - platí pouze na území ČR a doprava je pro Vás ZDARMA (číslo objednávky prosím uveďte na balík, případně identifikujte objednávku vložením nějakého papírku s jejím číslem do nitra balíku ke zboží). Tato možnost je možná u balíků s hmotností do 15kg, a maximálním rozměrem - součet všech tří stran zásilky nesmí přesáhnout 150cm, maximální rozměr jedné strany je 120cm.

⇨ Odeslat poštou nebo kurýrní společností (číslo objednávky prosím uveďte na balík, případně identifikujte objednávku vložením nějakého papírku s jejím číslem dovnitř balíku ke zboží, náklady na zpětnou dopravu nese při tomto způsobu zákazník sám, doporučujeme posílat zásilky jako pojištěný balík, balíky zaslané formou dobírky nepřebíráme, vrátí se Vám zpět). Balík nemůže být zaslán do výdejních míst, balíkomatů a jiných boxů, kde jejich vyzvednutí z naší strany nebude možné.

Spotřebitel (zákazník) je zodpovědný za jakékoli snížení hodnoty zboží. Vyzkoušet tedy neznamená začít zboží používat a po několika dnech vrátit prodávajícímu.

  • Originální krabice od bot a oblečení prosím nepřelepujte lepicí páskou ani je nijak nepopisujte perem. Jsou součástí zboží a musí být nepoškozené a plně použitelné pro další prodej!

  • Pokud jste spolu se zbožím obdrželi dárek nebo byl produkt součástí akčního balíčku, je třeba vrátit všechny součásti balení, včetně dárku.

Výjimky pro vrácení a výměnu zboží:

  • Z hygienických důvodů není možné vrátit spodní prádlo a ponožky.
  • Není možné vrátit dárkové poukázky s unikátním kódem, které jsou generovány na e-shopu
  • Zboží upravené na míru. Pokud jste si například zakoupili lyže, na které Vám bylo namontováno vázání (pomocí vrtání přímo do lyže) na míru vašim lyžákům, takový set nelze vrátit.
  • Nevrací se ani záloha (předplatné) v případě dohody předplatného při osobním odběru.

 

Adresa, na kterou je třeba balík zaslat:


Belda Trade s.r.o.
Malíkova 4922/1,
949 01 Nitra
Slovensko
+421 907 947 362,
beldasport@belda.sk