Vrácení zboží a výměna zboží
-
Vánoční dárky zakoupené v předstihu, tj. od 1.12. do 23.12. 2023, u nás máte možnost vrátit nebo vyměnit za jiné zboží až do 15. ledna 2024. Takže Ježíšek nemusí mít strach, že se netrefí do vkusu nebo velikosti obdarovaného.
-
Zboží můžete vrátit nebo vyměnit již od 27.12. do 15.1., a to buď osobně v naší prodejně Belda Sport nebo nám ho můžete do naší prodejny zaslat poštou.
-
Zboží prosím vracejte vždy v originálním obalu se všemi štítky, nepoužité, včetně veškerého příslušenství.
-
Prosím, neposílejte zboží zpět na dobírku. V takovém případě nebude zboží převzato.
-
Jaké zboží nelze vrátit - skialpinistické sety (namontované vázání na lyžích nebo skialpinistické pásy ořezané přesně na danou lyži), sporní prádlo (termo triko, termo rolák, termo boxerky, termo kalhoty), ponožky.
Výměna zboží:
V případě, že Vám nesedla velikost zakoupeného zboží, máte nárok na jeho výměnu.
Jak postupovat při výměně zboží?
1. Zboží, které chcete vyměnit nám zašlete zpět na naši pobočku podle pokynů pro vrácení zboží výše.
2. Peníze za původní Vám budou refundovány zpět na Váš účet v den převzetí Vašeho balíku.
3. V případě zájmu o jiné zboží, případně jinou vyhovující velikost zboží si prosím vytvořte novou objednávku dle standardního způsobu.
Vrácení zboží:
Jak vrátit zboží?
1. Zboží nepoužité (s originál štítkem) důkladne zabalte do pevného a nepremokavého obalu, aby se nepoškodil při přepravě.
2. Do balíku ke zboží vložte vyplnený formulář, který se zobrazí po kliknutí na tento odkaz: Vratný formulár
3. Zboží zašlete poštou formou klasického zaslání balíku. Doporučujeme balík pojistit, případne si zachovat podací lístek, v případe, že by došlo k omylu na straně pošty a balík se stratil.
Adresa, na kterou je třeba balík zaslat:
Belda Trade s.r.o.
Malíkova 4922/1,
949 01
Nitra
0907 947 362,
beldasport@belda.sk
Výměna zboží:
Jak zboží vyměnit ?
1. Zboží, které chcete vyměnit nám zašlete zpět na naši pobočku podle pokynů pro vrácení zboží výše.
2. Peníze za původní objednávku Vám budou refundovány zpět na Váš účet v den převzetí Vašeho balíčku.
3. V případe záujmu o jiné zboží, případne jinou vyhovujíci velikost zboží, si prosím vytvořte novou objednávku podle standardního postupu.
Výjimky pro vrácení a výměnu zboží:
Pokud jste si zakoupili lyže, na které jste Vám bylo namontováno vázání, lyže nelze vrátit. Nevrací se ani záloha (předplatné) v případě dohody předplatného při osobním odběru.