Vrácení a výměna zboží
V případě, že Vám nesedla velikost zakoupeného zboží, máte nárok na jeho výměnu.
Jak postupovat při výměně zboží?
1. Zboží, které chcete vyměnit nám zašlete zpět na naši pobočku podle pokynů pro vrácení zboží výše.
2. Peníze za zboží Vám budou refundovány zpět na Váš účet v den převzetí Vašeho balíku.
3. V případě zájmu o jiné zboží, případně jinou vyhovující velikost zboží, si prosím vytvořte novou objednávku dle standardního způsobu.
Vrácení zboží:
V případě, že vám dodané zboží nevyhovuje, nesedí velikost nebo se Vám nelíbí, můžete jej nepoužitý (s originál štítkem) vrátit do 21 dnů od jeho převzetí a peníze Vám budou refundovány zpět na Váš účet maximálně do 14 dnů od obdržení balíku.
Jak vrátit zboží?
1. Zboží nepoužité (s originál štítkem) důkladně zabalte do pevného a nepromokavého obalu, aby se nepoškodil při přepravě.
2. Do balíku ke zboží vložte vyplněný formulář, který se zobrazí po kliknutí na tento odkaz: Vratný formulár
3. Náklady spojené s vrácením zboží nese nakupující. Pro zaslaní balíka si můžete zvolit způsob přepravy:
⇨ Přinést osobně na prodejnu v Nitře spolu s fyzicky vyplněným formulářem a fakturou (pokud jste vyplnili online formulář, prosíme donést jej i fyzicky vytištěný s sebou)
⇨ Přes Zásilkovnu - Tato možnost je pravděpodobně pro nakupujícího nejlevnější ale je možná jenom u balíků s hmotností do 15kg, a maximálním rozměrem - součet všech tří stran zásilky nesmí přesáhnout 150cm, maximální rozměr jedné strany je 120cm. Návod k odeslání přes Zásilkovnu: https://www.zasilkovna.cz/odeslani
⇨ Odeslat poštou nebo kurýrní společností (číslo objednávky prosím uveďte na balík, případně identifikujte objednávku vložením nějakého papírku s jejím číslem dovnitř balíku ke zboží, náklady na zpětnou dopravu nese při tomto způsobu zákazník sám, doporučujeme posílat zásilky jako pojištěný balík, balíky zaslané formou dobírky nepřebíráme, vrátí se Vám zpět). Balík nemůže být zaslán do výdejních míst, balíkomatů a jiných boxů, kde jejich vyzvednutí z naší strany nebude možné.
Spotřebitel (zákazník) je zodpovědný za jakékoli snížení hodnoty zboží. Vyzkoušet tedy neznamená začít zboží používat a po několika dnech vrátit prodávajícímu.
- Originální krabice od bot a oblečení prosím nepřelepujte lepicí páskou ani je nijak nepopisujte perem. Jsou součástí zboží a musí být nepoškozené a plně použitelné pro další prodej!
-
Pokud jste spolu se zbožím obdrželi dárek nebo byl produkt součástí akčního balíčku, je třeba vrátit všechny součásti balení, včetně dárku.
Výjimky pro vrácení a výměnu zboží:
- Z hygienických důvodů není možné vrátit spodní prádlo a ponožky.
- Není možné vrátit dárkové poukázky s unikátním kódem, které jsou generovány na e-shopu
- Zboží upravené na míru. Pokud jste si například zakoupili lyže, na které Vám bylo namontováno vázání (pomocí vrtání přímo do lyže) na míru vašim lyžákům, takový set nelze vrátit.
- Nevrací se ani záloha (předplatné) v případě dohody předplatného při osobním odběru.
Adresa, na kterou je třeba balík zaslat:
Belda Trade s.r.o.
Malíkova 4922/1,
949 01 Nitra
Slovensko
+421 907 947 362,
beldasport@belda.sk